RICK AND MORTY: The Rickest Moments EVER! (Seasons 1-4)

Publisert 4. feb.. 2021
Here are Rick Sanchez's best moments of all time from Rick and Morty Seasons 1-4!
From Pickle Rick to the Vat of Acid, Rick Sanchez has proven himself to be the smartest man in the Universe. And across every feasible dimension, there can be only one Rick who’s the ultimate Rick. So, looking back at all 4 seasons, here are the Rickest Moments so far in Rick and Morty.
Subscribe to GameSpot Universe! nolong.info
Follow Us - GSUniverse
Like Us - GameSpotUniverse
www.gamespot.com

Kommentarer

  • What is your favorite Rick moment ever?

  • 9:14 Sounds a lot like Jerry....hmmmm ..

  • Rick: We could be holograms controlled by drones controlled by the real Rick and Morty, while they're banging your mom!!! Commander Dude: I'm gonna kill you! Rick: Then come to 5th Olive Street! Commander Dude: Is that where she lives? Rick: You wouldnt know because youre a bad son!

  • 13:10 smooth editing

  • Thanks for not commentating the whole time

  • I think the whole scene in the oval office was hilarious. Also I love the idea of a park with a zone where you can't die, I want to go there now!

  • you forgot about the Giant testicle monsters in Ricksy buisness

  • "whatever you were about to ask me, the answer is 'because I'm AMAZING' ..." I want the T-shirt

  • Just got into this show, I love it

  • “Yo, everyone’s first name begins with an L who isn’t Hispanic, walk in a circle the same number of times as the square root of your age times ten!” LOL 😂

  • 8:11

  • Jesus loves you.

  • Is this THE Dave from the Dave Super Show?? Great to hear his voice again!

  • wubba lubba dub dub bush did 9/11

  • "Is this pill going to wake me up?" "Well its gonna make your kidney shut down, but it the only way out. Don't even trip dog'

  • I HOPE clone Beth has a continuous story, and doesn’t just disappear like, “eyes in my eyes Johmson” or Hitler/Abriham Loncon, Scratchy.... Shouldy I go on?

  • This was the funniest shit I ever seen.

  • “Please god and heaven! Please god oh lord hear my prayer!” *succeeds “YES! F### YOU GOD!”

  • Rick and Morty are the f-ed Up equivalents of Ford and Dipper lol

  • Lmao he said " you don't know what I can do, I'm doctor who in this maker" lmao

  • What is the ratio of men to woman fans? I just sent this video to a lady friend. She's pretty cool but I give her 30 seconds, and then a WTF response.

  • Omg I can't believe he shot and killed morty.....respawn or not.....lmao damm

  • Any body with any basic knowledge of chemistry knows that cesium explodes when in contact with water. Rock really wasnt trying at all in s1 ep4

  • Wub-a-lub-a-dub-dub

    • delete this please :)

    • XCREING

  • Bronanaz :)

  • dont tell me how to enjoy things!

  • whats with this audio quality

  • Can’t Wait For The 5th Season. 😀

  • in episode 1 when Rick asks morty to put the seeds in his butt, he could’ve used his portal gun instead of going through customs. Which just goes to show you how little he actually cares about Morty or the fact that he was just in for a joke.

    • You need to rewatch this episode if you think thats what happens lol.

    • His portal gun had no more portal liquid

  • 17:00 PICKLE RICK !

  • Everytime I see an ad on NOlong I close out and go to TikTok

  • enuff said

  • 😑

  • 😜😜😜

  • “Think for yourselves, don’t be sheep.” He’s right fellas

    • sheep moment

    • please teach me how to fight you yellowbellied coward

    • clinton is gonna totally engage in intimate relations wiht uo

    • the state sis the oppressorr i cant sexually engage in a relationship with my dog pls help

    • i will show you how jfk was killed by the cia

  • Morty : He died. Rick : Well... Atleast he didn't die in vain. He got these crystals... (sniffs crystals)...And these babies just saved this lame ass part !!! Wabalaba dub dub... Play something, somebody play something.

  • Why did I just get an add saying fortnite is 33% off, isn’t it free??

  • Great selection✌

  • THEY LOST LINKLER!!!!!!!!!!!!!!!!!! noOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

  • The lamentable tuna karyologically comb because war pathophysiologically overflow into a small segment. tranquil, possessive notebook

  • 8:16 is a me moment

  • It's about God dam time.

  • 5:39 is great

  • 13:12 is that NIN?

  • WHAT is that song in the beginning. The music in the background?

  • Rick sanchez: You wanna be safe from the goverment so you became a stupid goverment, that makes every rick here less rick than me😂

  • Rick answered all the questions, its all for sesuan sauce

    • SUS

    • MORE LIKE SUSUAN SAUCE :) YOU ARE SUS

    • LERRN TO SPELL OUY DIRRY MROORONB

  • What was that ? Death What kind ? Instant

  • 13:30 i can never walk away without a laugh from this scene

  • Don’t watch this on drugs I watched all the ads without skippin

    • FUNNYT MAN HAHAHA I NEED FENTANYL ASAP PLS MOMY HELP YO DIERTY BOY

    • im calling DEA

  • Wtf

  • I just got rickrolled by an add...

  • Nobody: *Rick and Morty running* Rick: Morty, ya gotta turn yourself into a car...

  • To get riggity riggity wrecked, son. That's my fav. for sure haha.

  • How can rick C-137 be the rickest Rick if we are not always watching him ? Sometimes the producers switch to another Rick without telling their audience.

    • @Dimitrije Mladenovic and the Jerry day care episode where c137 Rick and morty, come in with the ticket we saw at the start yet we were watched a different rick and morty walk into the day care at the end of the episode, plus we don't even know if the dimension we are in is actually c137 due to cronenberg episode where he says he has done it before, so presumably c137 is not the dimension we watch as something currently unknown happened there that made him leave for a new one, lots of evidence for it

    • @Dimitrije Mladenovic aside from that 1 episode in the rebuilt CoR

    • i actually dont think thats true. I cant think of any evidence that we were watching any other rick ever. Pls explain

    • Like the time travel deal.

  • Most people won't get this but the moment he materialized the butt was the moment Rick understood he could cash his genjutsu on the entirety of shoney's and the whole reality.

  • 7:38 doesn't that make him religious?

  • someone funny: i really like the series but dont like one of the characters as persons xD

  • Think for yourselves don’t be sheep. If only half the country could comprehend this

  • Funniest shit I've ever seen

  • Thanks for showing them and not talking through them

  • 3:05 whats that song after they blew up?

    • @J P THANK YOU 🤗

    • Baker Street by Gerry Rafferty.

  • I kid you not, he turned himself into a pickle

    • Funniest shit I’ve ever seen

  • 6:09 alien cocain

  • Why is Rick Grey with blue hair

  • I love how Rick is so calm and doesn,t give a fuck

  • Lol

  • don't know how you missed the rat speech in pickle rick. By the way, you might notice that in spite of your numerous distinctive features, I never gave you a name like Scar or Stripe or Goliath. That's because, to me, you aren't special. [Pickle Rick pins the rat to the wall with some screws.] You were special to rats. Now they're dead. I guess it was me you should have impressed. [Pickle Rick slices open the rat's stomach with his x-acto blade.] God damn it, I love myself. [Pickle Rick walks up to a pipe above him. His wrist machines fall off and are replaced with a jet pack. He pulls a hood over his head with a rat's face on it. He turns on the jet pack and flies out of the pipe and out of a toilet.] Pickle Riiick!

  • Uh ohhhh...somersault, jump

  • Wtf leaving it on the Beth and clone scene, now I'm depressed

  • If Rick and Morty are one and the same, then that would explain the voice actor being one and the same.

  • Vanoss is that you???

  • They'll fall right out mine, I've done it too many times... lulz

  • I feel like I’m the only who hates pickle Rick

    • No probably because his arms and legs are different and discussting

    • Why because his meme is overused?

  • " I guess we both just had to take a shit "

    • That was pretty funny. They got shwifty in there.

  • No lie. I got an ad about ppl having toxic shit in their body after the part where rick and morty took a shit in the living room

  • Rick is my favourite character

  • This is fucking rediculous

  • YES! F€£€ YOU GOD!!

  • That last one was deep.

  • I can’t wait to find out which Beth is which in season 5. 😊

    • I think the creator of the series said we’d never know. They did it intentionally to keep it a mystery.

    • @Human Hey! Takes one to know one.

    • We will never know, because the beths are identical and dont give a fuck. Also you saw what rick did in that deleted memory.

  • I wish I could watch Rick and morty for the first time again man such timeless first time moments

  • There bureaucrats, I don't respect them

  • Okay but am I the only who when watching it before going to sleep gets as weird dreams as this series is weird?

    • I don't.....but thanks for the idea, I'll try that tonight.

  • 3:13 "Waa-naa dun-na nun-ah-ha, waaa-naa dun-nun-naaa.."

  • be good morty, ur better than me

  • Dr. Emmett Brown from Back to the Future

    • The parody of dr emmet that’s a more powerful version

  • Got damnn.....

  • Switcheroo eyes on the lady😁

  • I HATE when pirates are rapey!

  • You looked straight into the bleeding jaws of capitalism and said "Yes Daddy Please"

  • Lips 3 likt this are the best 😆

  • I know you tried I know you tried your best. And now it’s time to put this all to rest.

    • Everything in this comments section has evolved to kill humans

  • Just realized rick didn't actually know if the rewind controller would work and tested it out on morty. Instead of killing morty he put him to sleep. Interesting right? Who knows what would've happened if it didn't work.

  • *BUUURRP*

  • Rick really is the funniest Man on telly ! Fkin hilarious 👽🇬🇧

  • That was so Rick

  • This video is the red grin grumble

  • Yes daddy please

  • Get that parkour! Get that parkour!🤣🤣