GIVING DAVID DOBRIK A NEW HAIRCUT | Jeff’s Barbershop

Publisert 14. okt.. 2019
Thanks SeatGeek sponsoring this episode. Download the app and use code JEFF for $20 off your first order: sg.app.link/JEFF
Jeff's Barbershop collection is available now at 👇
www.fanjoy.co/jeff
Follow my Instagram
jeff
Twitter
jeffwittek
People in this vid:
David Dobrik
nolong.info/window/mh5gdwCx6lN7gEC20leNVA
Jair Rojas: jai_rojas?hl=en
Burning Man Outro Song by Simon Rex: simonrex415...
camera/editing by Oscar: oscaralva
Editor Joe Vulpis: ughitsjoe?...
Nathan Speicer: nathanspeis...

Kommentarer

  • Thanks for washn guys who’s hair should I cut next? MaYbe dAvIdS?

  • i'm having a hard time figuring out what haircut actually suits david i'm thinking maybe a manbun

  • At 12:22 that beat is krazy what’s it called

  • why do I feel like David would appreciate something like the bike more than a car? He's too adorable and Jeff and David together puts me into cardiac arrest!!!

  • 6:39 Jeff’s profile pic

  • Wtf is this lol hahahahahahha

  • Get a 6x6 g wagon amg cuuuz

  • And now he’s got a show

  • 6:41 his pfp

  • whats the italian song in the end???? plzz

  • With the year closing out, it seems like Roddy Ricch, Lil Baby and DaBaby dominated the charts. Who had the biggest song of the year in your opinion? Check out all of the number 1 songs from 2020 so far: hiphopdx.com/news/id.59107/ti...

  • i can really picture Jeff in a Marvel movie but as a villian or anti-hero tho

  • The ending was actually so wholesome

  • i could watch this video all day everyday

  • Does anyone know the song at 1:24

  • Y was this so stressful to watch???!!!!!

  • Daddy

  • Now i know where jeff got his gmail account thumbnail 👍👍👍

  • I just realized that Jeff starts every video by coming out of the closet.

  • 1:25 uhhh, wut just happened

  • What was that laugh

  • This video has 420K likes and we must keep it that way

  • Why do I think David got bullied this whole video lol

  • He wants a show and now he has a show.

  • do the real Jonah Hill

  • Does anyone else think jeff is right about being on a marvel. He looks like he would fit in perfect

  • The likes are at 420 coincidence

  • KEEP IT A 420K LIKES

  • Yeah his hair didn't changed..

  • DO NOT LIKE THIS VIDEO! WE HAVE ACHIEVED TRUE PERFECTION

  • I feel like david dobrek is a mix of kermit and marbles from Jenna marbles

  • Omg it’s the Alex Warren wanna be!

  • 420K likes on a david dobrik ep😂

  • Jeff looks beautiful in this video. I hope his eyes heals up quickly and nicely.

  • My hairline is near perfect. half asian genes comin in clutch

  • It’s crazy how he said to be inside a kind of show and now he’s the host of thunder dome

  • Anyone else noticed 420k views.

  • Like he's so expressionless 😂

  • It's weird how Jeff's mouth doesn't move when he talks...

  • Jeff feels soo cool

  • jeff is pretty intelligent, most people who wanna give david a gift would think bigger. jeff thinks what would be the most fun since he has everything

  • Lmao so Jeff’s first impressions of David was right “a tiktoker”

  • this video has 420k likes right now....

  • 6:40 for Jeff's display pic

  • In case for those of u who haven’t noticed 6:39 is his profile picture

  • that random close up of jeff's face at 10:20 cracks me up for some reason

  • Does anyone else like how Jeff doesn’t put the title as I got him a car or bike to get more views like anyone else would

  • Hey Jeff what is the end of the video song called

  • Was that a Colombian in the video?

  • Why didn’t I ever see the bike in David’s vlogs??? It’s amazinggg WHERE IS ITTTT

    • It was in a few vlogs. Alex even crashed it into Davids tesla in one of them

  • You know what that tells me Jeff you care

  • What is that outro 😂

  • This guy bothers me lol

  • I love how he just randomly pops out from a closet

  • did jeff came out of the closet in the intro?? (literally)

  • Am I the only one who noticed the chair?

  • 6:06 natalie and jeff picture killed me LOL

  • That was more of a trim than a hair cut

  • Best intro ever

  • why do I feel like David would appreciate something like the bike more than a car? He's too adorable and Jeff and David together puts me into cardiac arrest!!!

  • what music did he use when they were riding the bike?

  • What’s the name of that Italian song??? When Jeff and David take a cruise

  • Yoooo I love how David can make Jeff shut up and David naturally takes over

  • My is my IS DAVID too

  • So 6:39 is where he got his dp

  • why do I feel like David would appreciate something like the bike more than a car? He's too adorable and Jeff and David together puts me into cardiac arrest!!!

  • 6:40 that's his profile picture on NOlong

  • I like how Jeff has his own thing going in his channel and it’s taking off really great. He doesn’t just blindly copy David’s videos like the rest of the vlog squad

  • At 12:00 he uses the music Jonah uses lol

  • lowkey feel like jeff radiates aubrey plaza energy,, just feeding off uncomfortable situations

  • David : DUDE YOU HAVE THE BEST HAIRLINE! Zane watching this video : :(

  • I'm the usual comments with many likes

  • Does anyone else like how Jeff doesn’t put the title as I got him a car or bike to get more views like anyone else would

  • “ fu*k ya bit*h suck a di*k” 😂😂😂😆 11:46

  • Why is no one talking about the Raid spray on his counter?!?

  • “Told him to suck my dick” and “now he’s here, what that tell ya” 😂

  • I love how David's description was "Slovakian TikToker" 0:17

  • What's the name of the song at 10:40

  • “Slovakian Tik Toker” LMAOOOOO

  • Jeff’s biceps look weird

  • Seeing the motorcycle scene it reminded me of harry potter and hagrid

  • 6:39 is his profile picture lol

  • Badass scooter!i didn't get this far in the video last time!

  • Huge fan since you were Captain America!!

  • His hairline is receding 💀

  • Bruh what if now was his last video cause he hasn’t posted in like 5mon

  • David is ugly AF

  • It’s funny when Jeff gets mad

  • David 2019: "There's not a job in the world I would love more than this" David 2020: ...................................................

  • i thought david already has a show

  • Is it just me or does this video have all kinds or random flickering spots throughout the video?

  • Why the fuck do you have raid on that table

  • david a year later with his own show

  • The vlogs can run another 10 years with no complaint from anyone, hell I will pay for them

  • David’s hair looks like my ass pubes

  • He probably tipped like a grand

  • A year later I barely found out when Jeff said when David asked Jeff for a cut and said suck my dick and now he’s on show getting a cut which meant he “sucked”his shlong

  • HE'S BALDING. THAT WILL DESTROY A MAN'S CAREER

  • James Charles

  • Versace eyebrow😩