J. Cole - MIDDLE CHILD

Publisert 25. feb.. 2019
J. Cole - MIDDLE CHILD (Official Music Video)
Stream or Download "Middle Child" now: dreamville.lnk.to/middlechild
Director: Mez
Creative Direction: Scott Lazer
Edited by: Roberta Spitz
Executive Producer: Candice Dragonas
Produced by: Daniel Yaro
Cinematography: Sing Howe Yam
Production Design: Greg Lang
J. Cole - Middle Child (2019 NBA All Star Halftime Performance): nolong.info/show/oM5zmXqEaKdoh4E/video.html
Where the fuck is the off season NOlong playlist: smarturl.it/WTFITOSYT
Connect with J. Cole:
realcoleworld
jcolenc
JColeMusic/
Connect with Dreamville:
dreamville.com/
dreamville
Dreamville
dreamville
#JCole #MiddleChild #Dreamville

Music video by J. Cole performing MIDDLE CHILD. © 2019 Dreamville, Inc., Under exclusive license to Roc Nation Records
vevo.ly/b78Pdb

Kommentarer

  • Underrated

  • Some of you privileged ass kids wanna relate to this song so bad

  • Proud to live in the Ville

  • Still hard

  • Had to come back!

  • "Whats the point of first class if my n*** cant sit"

  • 🤗

  • Hell YEAAAA

  • Hi j.cole

  • this was two years ago? wtf i thought it was released like 14 months at least😂

  • The 49 k dislikes are irrelevant. What yu mfs know about barrrs!!!This dudes nasty wit it

  • He worked up to this. 💪🏾

  • His n s are islamic people

  • Need to get a remix with little durke

  • why copy leo .....

  • ¨´J cole''.. ''Jermaine cole''

  • nolong.info/show/ityha5GbmcV2jmw/video.html

  • Name that boo with orange tops and green pants

  • santa: *exists* j cole: im bouta end this mans whole carreer

  • J Cole: I’m making a list I’m checking it twice Any kid under 10: He’s Santa 🎅

  • hey

  • Closest to a living 2pac humanity has right now

  • GOAT🔥🐐

  • The back round is fireeee 0:04

  • AYE LUTE WAS IN THE CAR

  • 2 years and its still a banger!

  • J. Cole gets better & better. He's on his B.S. and I ain't mad at him. An exceptional artist on his craft 🗣🎙

  • Style for days

  • Money in your hand don't make you real.

  • who's here in 2021 ME✋❤️

  • HEY J COLE......BLESSINGS

  • My favorite song ever ❤

  • Who keeps coming back

  • Dezzzzliaaaaa🇦🇲🇦🇲

  • 💋Best adult contact site💘👇 Click Here 》》 cams.downloadz.to 《《 Leurs états de santé respectifs les empêchent de s'approcher trop près l'un de l'autre. 在整個人類歷史上,強者, 富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市~sae和鄉村中的弱者,無力防守和貧窮成員。 然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其𝔻𝕅𝔸融入不斷發展的人類社會。 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。 他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木)來調味食物煮的時候 1618757351

  • Damn🔥🔥🔥🔥

  • J cole dont miss!!! 2021

  • The ending actually hit different as a black woman because they really wanna be us, its so sad 😭. The fact that some people are confused shows yall simply dont care about the lyrics and video meanings. Just here cause its a trend to be.

    • @Tezgotabag Did u not watch the video??? Figure it out.

    • @Emmanuel Acevedo Did u not watch the video...

    • What?

    • What?

  • 혼자

  • 그 영상 함

  • 플레임tv

  • Fucking legend!!! Greatest artist to ever do it! Cole is timeliness!

  • fire

  • soon j. cole soon

  • North Carolina home of the best rapper damn we blessed with this 🐐 every album go platinum no features 💯💯🦦

  • I the middle child...

  • “We killin our brothers they poisoned the well” talking about the flint Michigan water

  • This song is still lit as fk

  • This song is bad as hell

  • Bruh i forgot how much fire this song puts out.

  • Video is so shit....you can tell someone with

  • What did u pour? your awesome music beat

  • I love being a middle child bruhhhhhh

  • Jack harlow and Cole would be nice af

  • Foot is on they neck I got em stuck made me think of George Floyd he really is ahead of our generation

  • His lyrics don't miss

  • Nxggas been counting me out hits man

  • The beat hits hard.

  • I urge everyone to avoid the cov-vaxxin. Anyone who accepts the vaccine of the Beast will not inherit the kingdom. I warn because I care. Jesus Christ is coming. We are at the end.

  • Ufc 4 brought me here

  • Fire

  • the guy below me is gay

  • 🇺🇸You have J - Cole... 🇮🇳We have Karma... 🇺🇸You have Mez...🇮🇳 We have Sez... Btw.... They are LIT🔥

  • Fun fact this was not in Your recommend you search for it

  • I feel left out all da time. Can't even but it's cool I got a bad bitch out in kansas. Who needs a man the leave and make u feel like shit!

  • We cant just give out reparations Its about property

  • I fear death I am j cole

  • 2021 Anyone?

  • As a oop p

  • kinda disappointed in myself for forgetting all about this song until it popped up in my recommended

  • Qq

  • Ggghjhhkk

  • Alisha bacchicha did u sent that money from the neighbor oawbaa gg

  • Thumbs Up if you think that J Cole doesn't used the site *Authentic views* for fame.

    • ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

  • I can be on any team that's really and don't ruin kids and

  • Come back here once a week....

  • PURO FLOW PESADO XDDD

  • He speaks da truuf

  • bars

  • “What good is first class if my niggas can’t sit” 💯💯💯 It’s always bigger than yourself!

  • HE TRYING TO TELL YALL SOME PAY ATTENTION

  • This song and “Clover Cage - Thorn In The Side Of The King” are the only two things keeping me sane through these tough times. I just want to send love to everyone and I want everyone to know things will get better...We are in this together...I love you...❤️

    • @Leany ?

    • Youre pathetic and will never make it in the music industry, everybody knows what youre doing

  • If you see this in 2021 god bless you

  • When he said “niggas been counting me out” only middle child’s felt that.

  • This is amazing!

  • Who is here you are og

  • Still confused why i have so many likes

  • okay but why isnt he making more music

  • That bentley tho

  • dàmn am speechless ...🤘🤘

  • What if I uno reverse and give you a free verse for 2021? Let's go call my hotline and leave a message where I can get back to you. Watch Abraham A - MiM (2021) for the number.

  • Don't treat the Bentley like that man!

  • Why did she zoom in on the baby hair? Why did she buy a black face? JCole I need answers

  • The song name tho "middle child" hits me.

  • God damnnn 🥶🔥🔥🔥

  • 💚💛💙

  • This track is absolutely amazing. Not sure how I'm only now hearing it

  • Shut up bitch

  • catchy and deep at the same time. Perfect mix🔥🔥

  • 1:18 Is that Lute driving the car?